Kritéria přijímacího řízení
HUDEBNÍ OBOR:
rytmus
-
schopnost tleskáním reprodukovat 5 rytmických modelů v taktu 2/4, 3/4 a 4/4 taktu
-
pochodování nebo tleskání do rytmu hrané ukázky
sluchové cvičení
-
rozpoznání směru melodie
-
určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
-
určení chyby v melodii známé písně
zpěv písně
-
libovolná píseň
VÝTVARNÝ OBOR
-
zralost výtvarného projevu (schopnost ztvárnit figuru, přírodu, pohyb, děj, využití formátu)
-
reakce výtvarnými prostředky na verbální motivace (vyjádření myšlenky, samostatnost)
-
osobitý, individuální přístup k tématu, obohacení o vlastní nápady, fantazii, množství detailů
TANEČNÍ OBOR
rytmus
-
rytmické, hudební a prostorové cítění (vytleskávání, běh, chůze v prostoru)
sluchové cvičení
-
určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího
fyzické předpoklady dítěte
-
zjištění základních pohybových dovedností a fyzické předpoklady pro tanec (obratnost, celková pohyblivost, pohybová koordinace, pohybový rozsah, případně rozsah pohybu v kyčelních kloubech, pružnost páteře)