top of page

Kritéria přijímacího řízení   HUDEBNÍ OBOR: rytmus

schopnost tleskáním reprodukovat 5 rytmických modelů v taktu 2/4, 3/4 a 4/4 taktu

pochodování nebo tleskání do rytmu hrané ukázky

sluchové cvičení

rozpoznání směru melodie 

určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího

určení chyby v melodii známé písně

zpěv písně

libovolná píseň

  VÝTVARNÝ OBOR

zralost výtvarného projevu (schopnost ztvárnit figuru, přírodu, pohyb, děj, využití formátu)

reakce výtvarnými prostředky na verbální motivace (vyjádření myšlenky, samostatnost)

osobitý, individuální přístup k tématu, obohacení o vlastní nápady, fantazii, množství detailů

    TANEČNÍ OBOR rytmus

rytmické, hudební a prostorové cítění (vytleskávání, běh, chůze v prostoru)

sluchové cvičení

určení vyššího a nižšího tónu, a slabšího a silnějšího

fyzické předpoklady dítěte

zjištění základních pohybových dovedností a fyzické předpoklady pro tanec (obratnost, celková pohyblivost, pohybová koordinace, pohybový rozsah, případně rozsah pohybu v kyčelních kloubech, pružnost páteře)

​ ​ ​ ​ ​ ​
bottom of page